نماینده مردم اردکان در جلسه با معاون اول رئیس جمهور  درخصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان اردکان به گفت و گو نشست و بر اجرای پروژه های مورد نیاز شهرستان از جمله شروع عملیات آبرسانی و گازرسانی به بخش خرانق تاکید نمود.

محمدرضا تابش در این دیدار با اشاره به پروژه احداث آزادراه نطنز-نائین-اردکان-یزد-سیرجان از مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به استان یزدکه مورد ایراد کمیته تطبیق مصوبات مجلس قرار گرفته، خواستار آن شد تا به جای استناد به ماده 164 قانون برنامه پنجم،قانون اجرای پروژه های عمرانی مدنظر قرار گیرد و با تائید هیت مقرر شده در قانون ، جهت تسریع در انجام کار با رعایت مواد 27 و28 قانون برگزاری مناقصات، ترک تشریفات مناقصه انجام پذیردتا هر چه زودتر شاهد اجرای این پروژه مهم که 70 درصد جمعیت استان یزد از آن متنفع می گردد باشیم.

تابش با انتقاد از عدم شروع عملیات اجرایی برخی از پروژه های مهم و تحول زای شهرستان اردکان که بعضا از مصوبات سفر هیات دولت نیز می باشد، خواستار رفع مشکلات و اجرای طرحهایی همچون طرحهای علمی-آموزشی،فرهنگی،احداث مرکز تحقیقات محیط زیست اردکان و اجرای طرح آبرسانی و گازرسانی به بخش خرانق شد.

نماینده مردم اردکان در ادامه با اشاره به مهیا شدن مقدمات راه اندازی پروژه احیا مستقیم کارخانه آهن و فولاد ارفع از رئیس جمهور و معاون اول وی دعوت کرد تا در مراسم افتتاح این پروژه بزرگ که در اینده نزدیک برگزار می گردد شرکت کنند.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت همچنین در دیدار با رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران ، سرعت بخشیدن به استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی فولاد اردکان را خواستار شد که مقرر گردید هیاتی از سوی این نهاد برای بررسی موضوع به شهرستان عزیمت کند.

تابش در ملاقات جداگانه ای با معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت درخصوص حل مشکلات واحدهای صنعتی اردکان از جمله الکترود گرافیتی و صنایع فولادی بحث و گفت و گو نمود.

نماینده مردم اردکان در جلسه با معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) با انتقاد از کندی انجام کار واحد تولیدی خاص افراد تحت پوشش این کمیته در شهرستان، درخصوص تسریع در راه اندازی این واحد صنعتی که در جلسه با سرپرست این نهاد مورد توافق قرار گرفته بود بحث و تبادل نظر نمود و خواستار سرعت عمل بخشیدن به این امر شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا